Memaparkan catatan dengan label takutnya nak kahwin. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label takutnya nak kahwin. Papar semua catatan

15 April 2010

make me cry


otw drive balik rumah petang tadi...
tiba-tiba je aku boleh imagine my life after married with denver
and serious it make  me cry all the way
sorrow and scared that what can i describe my feeling right now?
anyone got this feeling too before get married?
what gonna happen if i fail to be a good wife?
uwa..................
sometimes i feel like i dont want to be married

tak baik kan?
people said it was devil voice....
mereka tak suka tengok kita nak buat perkara baik


Ya Allah,
Tiupkan Semangat Aku dan Denver
Eratkan hubungan kami sehingga ke akhir hayat
Amin....

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez