17 Julai 2008

Selamat Hari Lahir



Entah mengapa, lately ini aku terlalu obses dengan Tun. Apa2 sahaja cerita mengenainya yang aku jumpa di dalam mana2 blog yang aku layari akakn ku pastekan dalam blog aku. Sekadar untuk dijadikan koleksi peribadi. Apapun tomahan yang dilemparkan pada Tun, bagi aku seorang anak yang membesar dizamannya, aku amat menyanjungi segala usaha- usaha dan sumbangan yang telah dilakukan untuk kami semua. sayang Tun.aku doakan semoga Tun dipanjangkan umur dan teruskan berjuang untuk kami, anak-anakmu. tidak terlambat rasanya untuk mengucapkan Selamat Hari Lahir buat Tun dan isteri. semoga berbahagia selalu. Amin

2 tukang tambah:

O Ena O on Jumaat, Jun 25, 2010 11:09:00 PG berkata...

alhamdulillah..anda pon sayang TUn.. me popn sayang tun jugaaaa...sangat bernilai jase2 Tun pd Kite sume..tak terbalas rasenye jase2 tun..sayang tunnnn!

nikuze on Selasa, Februari 15, 2011 12:57:00 PG berkata...

betul tu..hidup tun

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez