16 Januari 2009

gano interview yang?


semua orang bz kol aku "hows the progress"?
tp..apa jawapan terbaik patut aku berikan pada mereka?
lagi-lagi kalau abah yang tanya?
" gano long interview tu? buleh jawab ko dok?"
ah... rasa mau saja gugur air mata ini
berlari memeluk abah....

"buleh bah.... "
itu saja jawapan yang aku kira terbaik yang aku boleh berikan kononnya memujuk hatiku sendiri.

dengan nik aku tak pernah nak sembunyikan apa-apa. semua aku ceritakan apa yang tersirat di hati ni. apa yang aku rasa..semuanya.....

Ya tuhanku..aku kini pasrah. apa saja pilihanu untukku aku terima, kerana aku tau ..hanya kau saja yang tahu apa yang terbaik untukku.

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez