17 Februari 2012

satu dua mula....


menjadi seorang ibu pada hujung lewat 20 an banyak menguji aku
aku tak cakap kat orang lain, tapi pada diri sendiri
sometimes aku rasa regret sgt..kenapa kawin lambat eh?
sejak ada anak, banyak perubahan pada diri aku.

kenapa aku cakap macam ni?

1. aku selalu fikir, sempat ke aku nak tengok adrian membesar : masuk sekolah,university,kerja,kawin,dapat anak
2. rasa macam badan aku tak larat sangat..lepas bersalin rasa sangat tidak bermaya
3. kesan lepas bersalin kot proses penuaan lebih cepat dari biasa : entahla mungkin perasaan aku je
4. dulu aku pelik, kenapa la orang lepas bersalin badan dia berisi. sekarang bila kena kat diri sendiri baru padan muka. memang aku dah gemuk dah. mana taknya....makan je selalu. habit masa mengandung xboleh nak tinggal lagi. ibu pn dah bising ni, katanya aku makin berisis. wahahaha :)
5. kurang sabar : memang jadi masalah pada aku....macam mana lar nak handle kesabaran aku ni. tambah2 bila berkaitan dengan adrian....sangatlar aku kurang sabar...
6.pendiam : aku rasa lepas bersalin aku lebih jadi pendiam....hahaha betul ke tak ni? banyak benda nak pikir sebenarnya ni...

P/S : kelakar la..macam entry budak sekolah



0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez