7 Januari 2008

Bersyukurlah dengan apa yang ada



nik kata aku manusia yang tak reti bersyukur.betulke?entahlar.aku rasa aku dah bersyukur n aku hargai apa yang ada.nik kata aku tak pernah cukup dengan apa yang ada.hu8

sedih sangat bila orang yang kita sayang boleh cakap macamtu.kadang2 kita tak nampak kekurangn diri kita.hanya orang yang dekat dengan kita jer nampak n tau kelakuan kita yang sebenar. mungkin inilah yang nik nampak dari

( kalau nik terbukak blog ni )
" yang hargai apa yang dah nik buat utk yang sejak dari hari pertama kita jumpa sampailah hari ni.nik tgk perangai yang mengada2,moody,sensitif,cep
at nak terasa...n semua ni nik xsuka.tapi nik sayang, nik lupa sesuatu tentang perangai yang, yang cepat memaafkan n melupakan apa yang berlaku.rajuk yang tak lama nik sayang.

kebelakangn ni aku n nik sering bergaduh,ada saja yang tak kena antara kami.aku tak tau mana salahnya.Ya Allah xcukup sempurna ke aku dimata nik? apa lagi yang perlu aku buat utk menawan hatinya kembali?


0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez