4 Januari 2008

serupa tp tidak sama


aku jenis manusia yang setia pada yang satu....
bgku, sekali dah jatuh cinta..selamanya aku akan mencintai orang itu
itulah seorang aku...

masa aku kesepian dulu...
aku selalu menangis, meratapi nasib diri..
kenapa tuhan berikan hukuman begini pada aku?
9 tahun aku bercinta...
tp akhirnya cukup mengecewakan aku..
di mana silapnya ?

tp akhirnya aku bertemu dengan jawapan itu
tuhan ketemukan aku dengan nik....
satu anugrah di luar kemahuanku..
rupanya dia berikan aku hadiah lebih baik dari yang ku hilang dulu
sungguh..aku gembira

di awal perkenalan..
banyak alsan dan helah yang kuberikan...
untuk menguji seorang qaseh bernama nik..
layanan yang diberi..membuatkan aku
menitiskan air mata..
sungguh aku terharu
dengan perwatakan,perhatian dan layanan yang di beri
hatiku terusik lagi
lantas..
29.9.06
kasih di ikat dengan seutas rantai emas berloket huruf N
aku bersyukur ya tuhan....
andai ini hadiah yang kau beri..
sumpah aku takkan menangis dulu..
huhuhuhu


0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez