12 Mac 2009

Bahagiakan aku Ya Tuhanku


Aku tidak pernah pilih hidup yang aku lalui sekarang….

Semuanya terjadi dengan bersahaja anpa dirancang…

Semalam.. aku saksikan sendiri bagaimana pilihan hidup yang aku pilih…

Ternyata banyak pincangnya dari teratur….

Ternyata banyak bocornya…dan bila-bila masa boleh runtuh…

Ternyata curamnya cerung itu…

Ternyata Tuhan itu masih sayangkan kita semua


 

Berikan aku kasih yang tiada penghujung….

Tp selalu ketukkan aku dengan kesedaran

Supaya…

Bila aku buka mata nanti…

Aku akan berubah…..

Aku akan sedar….

Aku kembali pada penciptaNya


 

Ya Tuhanku…

Bawakkan daku pada JalanMU….

Tunjukkan aku cahaya itu….

Aku tidak bahagia begini….


 

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez