11 Mac 2009

Pilih jgn xpilih


Kau nak yang macam mana? Kau kena ingat xde manusia yang sempurna kat dunia ni. Cuma nabi Muhammad saja yang maksum. Habis tu, macam mana?

Ah pening….aku jadi takut dengan perasaan sendiri. Kenapa aku jadi macam ni? Aku ni tergolong dalam manusia yang xreti nak bersyukur ke? N jenis yang xpernah cukup or puas dengan apa yang ada? Ya tuhan tolonglar aku…..berikan aku petunjukMu….

Tapi aku juga manusia biasa….cuba mencari sedikit kesempurnaan di sebalik ketidaksempurnaan itu. Selagi aku bisa memilih apa salahnya kalau aku pilih yang lebih baik? Bersalah? Sure rasa itu sentiasa ada untuk aku……

Dari dulu lagi…..pertama kali aku melihatnya…aku tidak yakin dengan diri aku sendiri…..akhirnya aku cuba memaksa diri..menerima segalanya…dan menjadi seorang yang pasrah……

Kini..aku di uji lagi……wah..besarnya dugaan itu…berikan aku petunjuk Mu Ya Allah…

Aku mahukan kebahagiaan…..

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez