27 Mei 2009

isu kahwin bg aku sgt tidak kool


" umur 23, bulan 7 ni nak kahwin dah"
" umur 21 n i dah kahwin"
" umur dah 26, dah ada anak dua pn "
" sue, my classmate getting married this coming jun"
"baby ayu dah besar pun"

serius, obviously bila aku jumpa new friend or xkesah lar my old friend semuanya married or getting married.

gila? betul..bila sebut soal kahwin aku akan jadi paranoid n sensitif gila lately ni. whats wrong with me?

ko kahwin lambat because kau nak concentrate kat ko punya study or focus on your carrier first. setiap orang ada their own reason... sometimes orang pandang serong kat pompuan yang kahwin lambat. hmm..ape lar nasib. u have to respect others princip ok.

one of my friend said " age mcm u patutnya dah ada anak sorang"

serius... ko ingat aku xnak ke? kalau lar kahwin tu sesenang kita sebut k.a.h.w.i.n dah lama dah aku buat. nak2 bagi mereka yang xada jodoh lagi. macam mana nak kawin?

kahwin is not just simple as k.a.h.w.i.n

its more than that.....

lagi depress bila your family yang paksa....

aku percaya pada jodoh, ajal dan pertemuan ditentukan TUHAN

dan aku percaya TUHAN it salah satu sifatnya MAHA TAHU....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez