25 Januari 2010

when the messenger arrives....


1.20 pm aku text denver
" cik kopek, saya lapar, tapi xdok duit nak make huhuhu"  kenapa cik kopek? aku akan cerita di lain entry ye
then denver reply
" gaji saya xmasuk lagi, nati masuk saya bank in deh"
aku msg lagi
"perut yang lapar, make lambat nati gastrik, xpola, yang g cari biskut free kat opis deh dulu"



nikies datang ajak aku pergi makan
then aku cakap xde duit
terus dia tnya

"mahu makan apa?"

heheheh :) dengan muka gembira

" nok nasi keda hassan "

PERHATIAN  - Restoran Hassan adalah restoran ayam kampung goreng yang paling tersohor dikalangan kami, especially kelantanese mcm aku.


aku jumpa malena ( kawan perempuan office )
dia suruh makan wedges n nugget kat atas meja dia, coz dia ada meeting
baru nak pergi
 malena dah datang bawa jumpa n garlic bread
wow rezeki aku harini
berlimpah-limpah


tiba-tiba aku dapat call dari Denver

" Yang,  denver masuk duit dos. g lar make"
aku menjerit excited.
" thank you sayang, i love u"
lalu denver reply
"love u too" dan terus matikan phone

itu pun sudah dikira romantik OK

terima kasih kepada semua para-para aku
tuhan tolong aku melalui kamu semua
dia tahu aku ada gastrik
dan aku perlu makan

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez