17 September 2010

makan muntah..makan muntah....boleh kurus kan?


simpton orang mengandung yang beralahan macam aku macam ni lar..
masuk makanan jer muntah ....
tapi nafsu besar..nak makan macam-macam...
pantang nampak...pantang orang bercerita ...mula lar buat muka kesian kat denver....
nasib baik denver suka melayan... layan jer bini dia nak makan ape...
kalau makan habis tak pe jugak....  alih2 dia lar tukang habiskan makanan aku...
hehehhe kesian denver..

masa balik kampung raya... ibu pesan kat aku
' jangan mengada-ngada sangat...nanti suami tak suka '
erm.. nak buat macam mana dah selera macam tu...
sebelum ni xde lar sangat macam tu....

tapi ada perkara yang memusykilkan aku
patutnya bila asyik muntah je...
badan aku makin slim...
ini tak..makin bulat je aku tengok...
masa bila badan aku serat zat makanan aku tak tau...

hmmm..
perut tak nampak pun lagi..tapi badan dah makin berisi
memang orang mengandung macam ni kot...
xpe2..dah bersalin nanti aku slim balik...

demi baby mummy sanggup jadi bulat, janji baby sihat dalam perut mummy.....

1 tukang tambah:

Syidah on Isnin, September 20, 2010 4:26:00 PTG berkata...

kurus ke gemuk xpe..janji sihat!

esok-esok ado anok gak kurus la..
main berambat ngan anak!

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez