9 Disember 2009

preparation for interview


hujung tahun workload aku banyak
tp yang aku perasan memang aku bnayak kerja pun

tapi jumaat ni aku ada interview
bila ingat pasal interview kecut perut aku weh
apa pun aku tak prepare
waaaaaaaa

KEPERLUAN SEPANJANG PROGRAM
1. Pakaian pejabat (semasa aktiviti 'Assessment Centre') - checked
2. "Track bottom" berwarna gelap dan baju t-shirt putih berkolar - unchecked
(dipakai semasa aktiviti Fizikal dan pakaian hendaklah bersopan).
3. Kasut sukan yang bersesuai. - checked
4. Sila ambil kira keperluan untuk pakaian bersolat (Muslim). - checked
SENARAI SEMAK KEPERLUAN PENDAFTARAN
1. Surat panggilan temu duga Program PTD Assessment Centre. - checked
2. Borang Profil I dan II beserta 2 keping gambar berukuran passport. - checked
(Sila tampalkan sebelum pendaftaran)
3. Skrol dan Transkrip Ijazah asal serta salinan atau surat pengesahan telah tamat pengajian - checked
(bagi yang belum menerima skrol dan transkrip akhir)

mana aku nak cari baju putih berkolar ye? masa seklah dulu bnyak lar....
huhuhuhu

doakan semoga interview ini berjalan dengan lancar ye kawan2 semua...
aku buat semua ini untuk abah.
amin

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez