3 Disember 2009

terapi paling baik adalah bercerita pasal abah


aku anak abah
sangat manja dengan abah....
sekali je abah cakap... aku akan patuh...

abah aku buat solat hajat sempena adik aku baru beli kereta
aku tumpang gembira...
ye lar.. aku bila lagi ek? hehehhe
lepas solat hajat, abah mampir ke arahku...
" nanti long, beli keto sdiri des, "

aku senyum....dalam hati...." abah,long nakbeli keto jugok..."
uish... bukan aku xhargai kereta pemberian en.denver, tp aku juga nak merasa beli kereta pakai duit sendiri... agaknya bila lar ye....

selepasmajlis tu...
aku dan adik... tolong ibu kemaskan apa yang patut
hampir kul 1 pg
abah mengeluh sakit dada...
walaupun kepenatan kerana aku baru je sampai 5.30 pg tadi
tapi
demi abah...
aku n nick papah abah ke hospital

masa doktor cek dada abah...
pandang abah dengan berselirat wayar kat dada dia
aku jadi hiba...
abah
yang dulu gagah, perkasa
yang dulu
selalu dukung dan melambng aku
yang dulu selalu pimpin aku

kini terlantar
tak sanggup nak pandang....

hampir kul 3 pg
baru abah dibenarkan keluar
alhamdulillah
tak teruk...

abah aku
ada gastrik
ada darah rendah

ya allah
panjangkan umur abah aku
aku belum puas
menghirup kasih sayang abah

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez