8 Februari 2010

tips untukberjaya sebagai seorang blogger


aku perlu berubah, kalau aku mahu nuffnang aku bertambah demi hari. pada kawan-kawan yang selalu singgah kat blog aku ni, tolonglar click kat iklan yang ada dalam blog ni. at least kamu semua menolong nuffnang aku.
ada beberpa tips yang aku kaji, sekiranya aku impelement aku akan berjaya. antaranya :

1. elakkan typo ( salah Type)
2. Pastikan tajuk entry adalah menarik dan cachy
3. kurangkan menulis terlalu panjang untuk satu-satu entry
4. selitkan juga gambar-gambar yang menarik untuk mengelakkan pembaca boring
5. link blog-blog yang glamour dalam blog anda
6. jadi follower kepada blog-blog lain
7. apabila membaca blog lain, jangan lupa tinggalkan komen pendek; secara tidak langsung mereka akan click blog kita
8. update blog 24 hours
9.jadi diri sendiri, jangan hipokrit
10. kongsi tips-tips dan info yang berguna dengan pembaca

::: kalau kamu juga ingin mencari duit lebih, sila create blog anda di disini dan seterunya sila dafarkan diri anda didalam nuffnang untuk menjan duit sampingan disini.
selamat berjaya kawan-kawan

3 tukang tambah:

missymessy on Ahad, Februari 14, 2010 2:21:00 PG berkata...

syg..1st tips elakkan slh type..tp bnyk nau typing error..huhu..impelement-->implement,
catchy-->cachy

nikuze on Jumaat, Februari 19, 2010 2:05:00 PTG berkata...

hahaha awak pun sama juga
nau --> tau ok...
rindu...
pe cite cik adik?

missymessy on Isnin, Februari 22, 2010 2:35:00 PG berkata...

nau tu tak silap kak..tu kan bahasa melaka..banyak nye=banyak nau..:)

takde cerita pn..duk umah je..huhu

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez