5 Mei 2010

reaksi pertama kawan2 bila dapat kad jemputan dari aku


ada yang lawak, terhibur, terharu dan ada juga yang mengguriskan hati.
walau apa pun aku takkan simpan didalam hati..sebab memang dah berniat, kawan jauh atau dekat, aku ingin menjemput kalian semua . setiap orang wajib mendapat kad dari aku okeh.
itu kamu punya reaksi okeh...aku tak kisah



1. cantik nye kad kamu..sape design? -------time ni aku rasa bangga tah hingat..ops jangan riak okeh..tuhan tak suka
2. tahniah, semoga berbahagia ke anak cucu------ please doakan selalu untuk aku seperti ini

3. kamu nak hadiah apa--------------- wahaha nak peti ais, nak dapur,lcd tv, sofa........... 
4. hah nak kawin? tak pernah tengok pun bf kamu? kerja mana? orang mana? bla bla bla --------- memang aku jarang expose tunang aku kat opis.. dalam fb xde, dalam blog pun jarang tempek muka dia... hahaha aku xsuka. prinsip aku selagi belum confirm aku xkan over expose... ada cerita disebalik semua ni...
5. kalau majlis buat kat kelantan , memang xdapat pergi la ------ oh xpe, aku dah niat nak menjemput semua kawan-kawan aku....aku mahu war war kan pada semua bakal kegembiraan aku
6. xpayah la bg kad kamu, sebab aku takkan pergi punya sebab rumah kamu jauh sangat --- sadis betul....
7. aik da nak kawin dah? ada ke orang nak kat kamu? ----- hehehe denver suka aku walaupun aku tak santek seperti model
8. kahwin dengan nik? nik mana ? ---- bestfriend aku  nickies juga nama nik, ramai yang sangka kitaorang kan kawin..bestfriend tetap besfriend okeh...
9. kena belajar ilmu kahwin ni? nak POC tak? ---------- hampes...opis aku banyak lelaki..dialog lucah yang biasa aku dengari tiap kali ada orang baru nak kawin


erm... 3o days to go...doakan semua kerja last minute aku berjalan dengan lancar
doakan untuk aku kawan-kawan
Ya Allah iringi perjalanan kerja kahwin aku dengan doa dan restu MU

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez