11 Mei 2010

wah denver dah pandai cemburu ke?


sebelum bertolak balik kampung last week aku, nick n denver singgah jap bersahur kat kedai suraya kg baru kul 3.30 pg....

sebabnya....aku tak sempat nak makan sebab kalut dok packing barang2 kahwin nak bawa balik kampung.
masa nak gerak tu aku buat ayat menggoda gila " sayang, yang lapar la, perut yang pedih doh... " ulang lagi ayat manja menggedik gila okeh....

so samapi je kat kedai tu, aku terus menonong ngn adik aku pergi ambik nasi, tetiba je aku nampak lambaian excited.....macam kenal..rupanya kawan masa diploma aku.

masa tu denver ada kat sebelah, aku terus bgtau dia " sayang, tu saim yang masa diploma kat dungun dulu"

oh kawan aku tu namanya daus, dia dah excited siap bg sign suh kitaorang join meja dia..

tiba-tiba je denver bersuara " yang, nak make sini ko , make keda depan la des "

aiseh..memang la kedai depan suraya tu tempat dia selalu lepak, tapi aku n adik aku dah ambik makanan dah...

terus aku cakap " sayang, yang ambik makanan doh ni, bakpo xoyak awal2"

hehehe so kitaorang makan kat kedai suraya tu, tp tak duduk semeja ngn kawan aku okeh,.... ye la kena juga hormati perasaan bakal suami aku...gediknya...

masa dalam keta, aku n nick adik aku gosip denver. adik aku tanya aku

" long perase dop, denver jealous tadi masa long tegur saim long"

hah? ye ke?

mungkin penangan nak kawin kot..alhamdulillah.... tapi macam tak percaya pun ada juga..hehhehe

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez