2 April 2011

induce it is....


rasa contraction..tiap kali dia dtang rasa sangat sakit..tapikan sekejap-sekejap saja. FALSE CONTRACTION

disebabkan masalah bleeding masa 7 bulan dulu, aku perlu jumpa pakar gyne sebulan sekali sekurang-kurangnya hinggalah kandungan aku berusia 9 bulan.

ekoran dari itu doc cakap aku tak boleh post date. means that EDD aku pada 3/4/2010 tp aku kena deliver before the date. tp sampai sekarang aku tak rasa nak deliver pun..setakat contraction tu ..ada lar..tp semua main-main je. bukan real contraction....  SO esok aku kena pergi check in kat tempat yang sama masa aku bleeding dulu. kena buat VE dan sebagainya. tapi yang confirm..esok kena induce...

seram sejuk..kecut perut..aku dah tak tenang nak tidur dah.... TAKUT.... huhuhu....
DOC pun satu..biar je la bebe nak stay lama-lama dalam perut aku. aku larat lagi nak carry belly aku ni. xde masalah pun. imam syafie stay dalam perut ibu dia selama 18 bulan. keluar-keluar jadi orang beriman plak tu. xde masalah pun.

so.. readers...by default memang aku confirm deliver tomorrow..if induce tak jalan...operate is the second choice. wish me luck......

regards,
nikuze

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez