1 April 2011

sedetik untukmu


Assalamualaikum suamiku,

Disaat ini kita sedang teruja menanti saat cahaya kasih pertama kita lahir melihat dunia. Dan yang pasti isterimu ini akan berjuang sehingga ke hujung nyawa melahirkan kasih cinta kita sayang. Andai...sesuatu yang tidak baik menimpa isterimu ini...ku ingin kau tahu bahawa ..menjadi isterimu..mengandungkan benih cinta kita..adalah perkara yang teragung paling indah dalam hidup saya.


Ampunkan segala salah dan silap saya ye sayang. Halalkan segala makan minum saya ye sayang.Doakan saya kuat semangat bertarung untuk cahaya kasih kita ye. saya mahu lihat dan dengar awak laungkan azan ditelinga cahaya kasih kita, saya mahu lekapkan cahaya kasih didada saya dan menyusukan dia dengan susu saya sendiri. doakan untuk saya ye sayang.

salam sayang,
Isteri











andai terjadi apa-apa pada aku..tolong sampaikan nota ini pada denver bagi sesiapa yang mengenalinya,

3 tukang tambah:

Syidah on Jumaat, April 01, 2011 4:17:00 PTG berkata...

semua selamat lah.jangan risau lah. agak-agak denver pun hari2 duk skodeng blog bini dia!

nikuze on Jumaat, April 01, 2011 11:37:00 PTG berkata...

tu la doa2 selamat.... denver mana rajim baca blog aaze.... siap kena kutuk ado wak blog ni..hehhee

EoL on Khamis, April 28, 2011 1:43:00 PG berkata...

ada senila gambar yang first tu agak-agak siapa yang snap...tahniah aze

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez