1 Jun 2009

aku tipu, kadang-kadang aku rasa aku xnak kamu.. tapi..bila sehari aku tak hubungi kamu, aku jadi rindu.....


hari sabtu...
kamu sangat baik dengan aku..
layan aku bagai seorang puteri...
serius aku terharu..
sebab kita sudah lama tidak begitu....
walau realitinya kita sepasang kekasih...

hari ahad...
kamu mula menunjukkan perangai biasa kamu
bila kau kejut kamu bangun...
kamu marah aku...

dan aku mula merajuk....
rasa sakit hati dengan kamu...
kenapa?
kenapa kamu tidak faham?
apa yang aku nak dari kamu?

hari minggu hari untuk kita bermadu kasih
wahai kekasih hati....
mengerti kah kamu
cuma hari minggu saja..
laungkan masa kamu untuk aku...

cuma aku dan kamu
berjalan berpegangan tangan...
menikmati alam...

boleh?

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez