16 Jun 2009

sang arjuna


bercinta itu sangat indah...
terutama bila kamu dan sang arjuna sedang berbahagia
ingat ye !! (cinta indah hanya bila kamu sedang bahagia saja)

ini cerita aku dan En. Denver waktu bahagia kami

"En Denver, betulke kamu sayang saya?"

"mestilah saya sayang kamu, kalau tidak saya takkan sanggup kahwini kamu, itu sudah pasti akn menyusahkan saya"

aku mendengar dialog itu dengan tekun sekali, aku sematkan setiap kata itu disudut hatiku lalu save dan locked statement ini. aku mahu mengingati setiap kata-kata ini sampai aku mati.

aku cium pipi putih En. Denver dan rangkulnya dengan erat. " terima kasih sayang" hatiku bermonolog riang.

malam itu aku tidur dengan nyenyak.

bila bangun pagi esok aku mahu ingat dialog itu lagi...

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez