9 Jun 2011

hati mesti mahu keras


hari ini hari kedua adrian kat nursery tapi aku biasakan dengan perkataan "school"
nak sedapkan hati nak lepaskan adrian
sedih..pagi2 mesti nangis...tak sampai hati sebenarnya
tapi terpaksa.....

semalam, masa  jemput adrian balik..dia tidur
penat kot hari pertama kat school...jumpa ramai kawan
balik rumah pun tidur je...risau aku

tapi pg tadi
6.30 lg adrian dah bangun
senyum dan sembang-sembang dgn aku dan denver
hati ibu lega..

hari ni aku mandikan adrian siap2 kat rumah

masa lunch tadi hati membuak-buak mahu ketemu adrian
tapi bila sampai nany cakap " kak, adrian baru je tidur nak tengok jgak ke?"
hmm...  hati keciwa....
hanya mampu kirimkan susu yang baru aku pump utk dia
sedih...

kenapa aku lurus sangat eh?
patutnya tadi..naik je tengok adrian..xkisahla dia tdur ke tak
kan sekarang dah nangis...
ssah hantar anak kat nursery
hati perlu kuat
perlu sekeras kayu

terus sms denver " b, yang xleh jumpa adrai..sedih...kita cari bibik b, please2 "
dan dapat call dr ibu tanya pasal adrian
ibu pn sama, marah aku sebab xnaik tgk adrian...
ibu  pesan..lain kali adrian tidur ke tak
pergi je tunggu..masa lunch..pergi je lepak ngn adrian

esok, mommy teman adrian ye sayang.....


Ya  Allah..
Lindungi anakku...
Peliharalah dia dari segala kecelakaan

amin, ya rabbal alamin

1 tukang tambah:

EoL on Isnin, Jun 13, 2011 3:41:00 PG berkata...

Kasih ibu membawa kesurga.. suka tengok iklan ucapan "ibu terima kasih ketika mengjaga saya ketika demam" touching dollll

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez