27 Jun 2011

excuses




benci kan bila ada saja kejadian yang berlaku, maka ada saja alsan yang diberikan
aku paling BENCI tentang ini
tapi aku juga sering sangat terlibat dengan situasi ini
banyak -banyak KALI dan bila difikirkan sangat sangat KECEWA
padahal kita tak MAHU sangat perkara itu terjadi

antaranya :

my passion to work start growing.... kalau boleh every day nak pergi kerja awal..
rasa nak BERSAING dengan teamwork membuak-buak
tapi tak main kotor ye
kalau mereka boleh buat, WHY NOT me?
TAPI
kadang-kadang aku lewat masuk kerja
lewat masuk meeting
lagi best langsung tak attend meeting
rasa macam sangat LOSER
WHY?

because of simple reason
sometime tak lah most of time cause of traffic jam
tapi kan ..BODOH la nak salahkan traffic jam..
dah tau kwasan rumah kau sesak
gerak lar awal
hmm..but..so many -many things happened to me
kadang-kadang aku rasa kenapa semua ni happen kat aku eh
recently
my laptop broke down
that time nak kena submit tender
adrian pulak meraung
rasa nak nangis je
tapi nasib baik denver ada
YES he always there for me
GOD sent him to me to be my guardian
dia lar dok sabar repair laptop 
jagakan adrian sampai kerja-kerja aku siap


dapat temporary laptop
tp macam hampeh
ada plak aku tak leh login administrator
nak masuk broadband pun xleh
kalau pergi meeting pandang aje lar laptop tuh
hampeh kan?
baik tak payah bg laptop


YES...
aku penuh dengan excuses
beb
jangan jadi macam aku






0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez