10 April 2009

aku sangat menjengkelkan


Ingin kenal diri sendiri? Lihat kawan anda…itulah anda….kawan adalah refleksi kepada diri kita.
Kebelakangan ini aku selalu mintak pandangan n nasihat kawan2 aku…..apa yang perlu aku improve pasal diri aku…..then aku juga buat muhasabah diri….senang cakap…boleh disimpulkan aku adalah sepertu di bawah..sangat menjengkel kan bukan?
1) “ pakaian dah ok, dah nampak ciri2 wanita, tp kelakuan fail”
2) “ degil, suka membantah dan lawan cakap orang”
3) “kuat merajuk”
4) “ suka cakap kasar2 dengan semua orang”
5) “ xreti nak manage duit, tgh bulan duit dah habis”
6) “ suka berbelanja dan shopping, senang cakap seorang yang boros”
7) “ cakap main lepas je, lepastu baru fikir, bila salah terus diam n menangis” – denver dah banyak kali tegur…aku patut berubah kan?
8) “ boleh berubah, tapi perlu dibentuk dan dipantau selalu”
9) “ xreti duduk diam atas kereta dan suka bersila” – aku rasa itu posisi paling selesa, sopan xsopan belakang kira.hahhahaha
10) “ xsaving…mak aku dah ambik buku asb suh aku hantar duit kat dia nanti dia savingkan untuk aku”
11) “ susah nak terima kritikan dari orang lain, unless org itu betul2 close dengan aku”
12) “sangat cuai – aku pernah terkunci kat rumah antara pintu dan grill, sejam rasa seperti 4 jam, terpaksa tunggu housemate balik bukakan grill”
13) “ selalu jatuh kat bilik air”
14) “ manja habis dengan abah”
Senang cakap, banyak negative dari positif…..kalau aku senaraikan rasanya blog ni pun tak cukup.hhahahaha…. kalau aku nak kahwin n disayangi oleh suami dan semua orang…aku rasa kena berubah..unless..aku nak membujang sampai ke tua.hhahahhaa

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez