27 April 2009

kerja di sektor swasta itu bukan kerja...


mak aku sangat suka kalau semua anak dia ikut cakap dia dan bekerjaya di sektor kerajaan. bagi dia, itulah kerja, as long as kau kerja kat swasta, jangan harap mak aku nak asume kau dah kerja. gila teruk mak aku punya fahaman.

aku pun bukan tak apply kat sektor kerajaan, dan bertimbun kerja aku hantar, tp xada rezeki lagi, nak buat macam mana kan? tapi aku dah kerja, walaupun kat sektor swasta, aku enjoy ngn kerja aku skarang. walaupun tiada elaun "susah hati" tapi aku seronok dengan kerja aku sekarang. ada challenge and sesuai dengan jiwa aku.

balik kerja tengah malam, jumpa orang sana-sini, buat kira-kira...kan best tu...hehhehe :)
tapi environment kat sini tak berapa best...huhuhu...

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez