1 Julai 2009

aku happy tapi rasa sunyi, so i filled it up with workout at the gym lol


orang masuk gym..
aku beria daftar nama nak jadi membership
orang pergi tiap2 hari
aku bagi alasan macam2

ingat lagi dulu bila ofismate aku ajak, aku jawab :
1. xde kasut nak pg gym
2. baju xsesuai untuk tema gym
3. kerja banyak, xde masa nak pg

alih-alih skang
bila cik messy xde
bila dulu setiap petang aku lepak ngn dia
bila dulu stiap petang blogging ngn dia

sekarang aku rasa sunyi yang amat
nak datang kerja
gila tak semangat, xrasa motivasi langsung
xde org nak bergaduh, merajuk, bertekak

so
my last choice
nak tak nak
aku kena pergi









gym....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez