1 Julai 2009

banyak perkara buat aku touching, even bg kau perkara tu sangat simple dan tiada makna


ni momen kegelapan aku
so, semua perkara aku rasa nak emo

setelah selesai solat berjemaah bersama en. denver, aku merapatinya ingin mencium keredhaan seorang suami.
tiba-tiba en.denver merangkul aku dengan erat
" yang dengar deh, B hadiahkan satu suroh ko yang" - pada masa ini title untuk En.Denver sudah berubah, almaklumlah, suami itu perlu kita junjungi.

dengan perlahan En.Denver melagukan satu surah dekat telinga aku, sayu , merdu tapi aku rasa bahagia, tetapi makin lama suara En. Denver makin perlahan dah aku dapat rasakan ada air panas menyentuhi pipi aku...

aku mendongak, " bakpo B? B tiok(menangis ko) ko?"
seperti biasa, walaupun sudah kahwin, tp sifat kayunya masih ada lagi
" xdok gapo la yang, mata B masuk habuk jor"

kredit : cerita ini di adaptasi dari cerita seorang blogger(aku lupa address dia, sorry eh) tetapi telah diubah kerana ini adalah cerita cinta aku di masa hadapan dan mengikut kesesuaian.

1 tukang tambah:

EoL on Khamis, Julai 02, 2009 12:16:00 PG berkata...

ingatkan hinguh atau pon air liur meleleh..

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez