8 Julai 2009

saya suka denver


"yang, jom g make satay male ni nok?" tiba-tiba En. Denver call saya
apalagi, pucuk dicita ulam mendatang.....
selepas 2 bulan aku membuat permohonan ini, nah hari ini baru dapat kelulusan....

lepas makan kitaorang pergi jalan-jalan..
ada kejutan lagi
aku ada belek-belek selendang
tiba-tiba en. denver belikan untuk aku
siap belikan 2 pasang stokin untuk aku main futsal dan pergi gym
nak beli seluar yang 3 quarter xde stok..kalau tak conform dapat... hahahha
sangat sweet sebab en.denver jarang treat aku macam ini.
mungkin bagi kau ini perkara biasa...


dan aku
harap...
esok dan esok
en.denver akan baik seperti ini selalu

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez