15 Julai 2009

anehnya nickies mula mengkritik


kerja aku skarang banyak kena involve dengan lelaki
selalunya, bila meeting ke ape ke....
bila aku pandang sekeliling..
peh..aku tersedar..
rupanya aku saja makhluk seksi ciptaan tuhan dengan lekuk yang menggoda.
hahhaa :) yang lain semuanya makhluk yang dicipta mempunyai 9 akal

bekerja dengan golongan 9 akal ini
banyak menguji kesabaran aku yang diberikan 9 nafsu
ada seorang dari mereka yang aku sangat enjoy bila bekerja

nickies....
partner aku kat ofis..
sangat baik, gentleman, misteri tetapi tetapi masih juga wujud ciri kayu walaupun tidak banyak
boleh berkongsi idea dan pendapat

konon2 pengganti ina
mungkin juga best buddy baru aku kat opis
tetapi tetap
takkan respon
bila kau cerita
kau moody sebab compact powder jatuh dan pecah ye

tetapi...
ada juga masanya
bila dia marah
aku rasa sangat pelik..
melihat dia menjampi serapah..

oh..betulke itu
nickies yang aku kenali?

1 tukang tambah:

EoL on Sabtu, Ogos 01, 2009 1:17:00 PG berkata...

jejaka macam tu boleh dikategorikan sebagai pilhan para ibu...dengan sikap yang positif yang ada memang ayak pon...tapi sikap negatif tu telah disah erti?sama2 kita fikirkan...selamat beramal

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez