14 November 2009

Bukit Tinggi , im coming.........................


walupun semalaman xtidur kerana ada tender perlu dihantar
aku tetap excited untuk ke bukit tinggi
lagipun free kan, semuanya company support... rugi plak rasanya tak pergi

janji nak pergi dengan malena, office mate aku
tapi malena tepaksa pergi awal...hampeh...
akhirnya aku pergi dengan menaiki kereta malena tapi ditemani nickies...

jgn risau
aku dah minta permission dari en. denver n dia benarkan pergi berdua ke bukit tinggi
lagipun ramai lagi kat sana, bukan aku ngn nickies je

jalannya agak mencabar jugak...
cantik hotel ni
bersebelahan dengan berjaya hill resort
best...

aku stay dengan malena, tidur kat suite room
cantik wes
bilik besar, dah lar pakai katil bertiang...
aku memang suka dgn design katil bertiang ni

menyesal aku tak kawin lagi
kalo tak
mesti dah boleh bawak en. denver kesini
hehehehe :)

catik wey tempat ni...
serius...
kalau nak honey moon tapi nak budget, kat sini pun dah ok
mcm2 ada

tadi aku pergi spa kat tatami spa, japanese village
best....
next time aku upload gambar ye

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez