14 November 2009

jangan cepat melatah


kawan2 aku banyak bagi nasihat kat aku
bila dah jadi tunang orang, aku kena banyak sabar
dugaan nya sangat besar

itu memang aku akui
banyak sangat


petang khamis " yang balik dulu des, saya balik ngn kawan saya"
aku sangat kecik hati, sebab harini hari last aku dapat jumpa denver sebelum aku pergi ke bukit tinggi pada hari jumaat petang
dahla malam nanti aku kena pergi office balik sebab ada tender nak kena submit jumaat pagi

hmm...
aku buat xtau je
alih2, malam tu before aku pergi office
denver msg aku " yang nak g opis ke, naksaya hantar?"
hmm.. nasib baik dia ingat, tapi dah terlambat
sebab dah berguni air mata aku keluar

aku reply " up 2 u"
simple but contra meaning, if dia faham tu maksudnya " yes, u have to"
biasala, perempuan complicated skit

nak lagi sakit hati
denver hantar aku ke office, but with his friends
hmm... bukan apa, mcm mana aku nak sembang dgn dia?
takkan tiba2 aku nak bermanja ngn dia depan kawan dia?

bukan apa
sometimes.. aku perlukan masa berdua bersama denver
so, aku diam je lar sepanjang jalan tuh, sampai tertidur kat belakang

sedar2 bila denver wake me up...
then, aku request nak pergi 7e
ada barang nak beli untuk ke bukit tinggi

aish...
tiba2 dia jadi sangat baik
n care kat aku
maybe dia perasan kot
siap bg duit poket lagi wey
hahaha :)

sampai depan ofis,
dia turun
hantarkan aku sampai pintu ofis

dalam hati...
saya pergi dulu, saya berikan awak masa .....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez