11 November 2009

cinta pun boleh tepu ke? agaknya la kot


1. bila hari2 jumpa, siang malam pagi petang... rasa macam dah xde benda nak cakap kan?
2. ini bukan zaman dilamun cinta dah.... so persepsi pun dah lainkan?
3. ini tak kahwin lagi, macam mana kalau dah kahwin?
4. dugaan betul sejak jadi tunang orang ni....
5.aku rasa sudah tiba masanya aku menjarakkan diri dari denver. aku perlukan masa, begitu juga dengan dia.
6. aku banyak kecik hati ngn dia sehari dua ni, mungkin juga sebab aku emo nak period kot... tapi memang banyak kecik ati...dia pun sama,aku perasan.... dah jarang nak cakap ngn aku
7. kadang2 ada masa, ktaorang boleh sneyap je along the way dalam kereta... n masa tu aku rasa tenang wlhal memang pelik pun... hmmm...
8. aish.. kawan aku cakap memang dugaan masa bertunang..
9. takkan aku dah tawar hati kot?
10. aku?perasaan aku? hanya aku je yang tau kan?
11. hmm... this weekend aku akan pergi bukit tinggi selama 3 hari. nak berehat puas2 kat Colmar Hotel.... aku berikan masa untuk denver rasa tenang tanpa aku...... begitu juga aku....
12. balik nanti, harap2 ada perubahan dari aku dan juga en. denver...
13. he is my fiancee.... thats the fact.... he loves me a lot... thats im sure...
14. moga ada hikmah disebalik semua ini...
15. beul kata denver: kita perlu hidup dalam keberkatan.... Ya Allah.. berkatilah hidup hambamu ini. amin....

gracias,
nikuze 09

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez