2 November 2009

aku sangat bengang


1. loyal
aku memang jenis orang yang loyal. even dalam percintaan pun mcmtu gak. tapi yang aku nak highlight kat sini ialah, loyal dengan bos. adamasalah ke kalauaku loyal ngn bos aku? xkisah lar bos aku tu xde share pun dalam company ni. suka2 nak ambik aku n team aku masuk team. memang team kami bagus, sebab tu kau nak kan? aku cukup xsuka orang luar pandai2 buat keputusan tanpa kelulusan dari bos aku. nasib baik bos aku pergi buat haji, klau dia pergi business trip dah lama aku call bgtau dia.huk :(

2. buat meeting kat bilik boss walaupun bos xde
ha..ni paling aku xsuka orang yang xreti nak respek hak orang lain. iyepun ko nak meeting, takkanlar buat meeting katbilik bos aku kot.aish.. dah xde tempat lain ke? even kami ni, anak buah dia, xpernah plak masuk sesuka hati buat meeting kat bilik dia. apa nak jadi lar,baru je 2 minggu boss xde, dah kucar kacir department aku.

3. aku ingat sape yang susah payah ambik aku kerja
dulu,masa aku nak dapat kerjabukan main susah lagi nak dapat tempat.xcukup dengan praktikal, aku kena buat mgt trainee selama 6 bulan. lepastu kena open interview plak. orang yang nak sangat akukerja, boss aku sorang je. skarang sume orang nak tarik aku masuk team dorang. ingat senang ke aku nak pergi? apa2 pun tanya boss aku dulu lar. kalau boss aku setuju, baru aku pergi.

4. serius, aku dah tawar hati
serius, aku dah tawar ati. sedih wey,mentang2 bos aku xde,dorang sesuka hati je buli team aku. jom kita pergi ke mekah.

2 tukang tambah:

EoL on Selasa, November 03, 2009 1:17:00 PG berkata...

fight 4 your right

nikuze on Selasa, November 03, 2009 8:06:00 PTG berkata...

semestinya, kitasemua sayang boss kita kan?

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez