3 November 2009

politukus pejabatus


harini,kitaorangdapat berita sedih(maybe bg org tertentu ini berita gembira kot) afewpeoplefromdepartment aku sudah ditransfer pada department lain. sedih..... tapi nakbuat mcmmana.

boskecikpesankataku : " bersabarlah, maybe ada hikmah disebalik semua ni, kita tunggu respon dari boss besar kita"

adajuga yang datang jumpa aku, "jgn risau, awk xkan ditukarkan"...

aku senyum je.... sampai bila boleh hold? inikan keputusan mgt.hmm...

aku confius,kalau betul lar boss aku aware pasalbendani,confirm dia bg memo kat smua anak buah dia. ada yang xkena ni.

senangje,sape yang kipas paling laju, dia lar yang menang.

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez