18 April 2010

Ragut


salam,
hari ni aku masak kat rumah, menu simple je, sup ayam, ikan rebus goreng, ikan kering goreng, kubis goreng n sambal.
tidak lupa juga aku tapaukan sedikit untuk denver
hehehe praktis untuk jadi isteri solehah ni,...

bukan nak cerita pasal masak memasak, tapi nak cerita pasal ragut
sape yang dok area pandan indah, yang lalu  kat traffic light fly over kat mr2 petang perasan tak
aku dengar jeritan sangat kuat ok, even aku kat dalam kereta tutup cermin pun boleh dengar
aku melilau mencari, rupanya ada 2 orang makcik dan seorang anak kecil sedang menjerit
makcik tu kena ragut  dengan orang bermotor kot...
kesian aku tengok, punya la kuat dia menjerit, tapi xde sape yang nak tolong....
nasib baik dia tak cedera

aish..dunia sekarang sudah tidak selamat untuk didiami, kena pindah ke planet lain
tu yang buat aku rasa takut nak kluar jalan sorang2
bahaya... aku pun dah rasa perasaan diragut
nasib baik cubaan mat motor tu tak berjaya sebab handbag aku jenis pegang kat tangan bukan sandang
n pada masa tu bff aku nikies ada menyelamtkan aku
wahaha terima kasih nikies....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez