12 Jun 2010

alhamdulillah...


aku kini dah jadi wife denver.... semoga allah merahmati perkahwinan kami ini
erm..aku rasa macam mimpi..betulke aku dah kahwin?
bila bangun tidur, tengok denver kat sebelah, rasa macam tak percaya....
dulu... aku selalu gaduh ngn dia..sekarng pun gaduh lagi,.... tapi denver dah pandai ambik hati...
ceria je aku tengok dia... hahhahahaa  ....

aku skang kat kuantan, singgah kat kedai denver.... boleh main tenet free
lepasni nak g pre honeymoon... kat mana? xtau lagi....... denver cakap suprise..
ya allah berkatilah perkahwinan kami berdua...
sesungguhnya cinta aku pada denver benar..seperti mana cinta aku padamu Ya allah

1 tukang tambah:

missymessy on Isnin, Jun 14, 2010 9:55:00 PG berkata...

Alhamdulillah..congrats kak ze..

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez