27 Jun 2010

outdoor time


semalam pergi buat outdoor kat putrajaya
janji ngn kie selaku photographer aku kul 3..tp salah aku lambat siap
ye la semua tajaan sendiri, make, baju semua sendiri
lambat ebeb lama gile aku make up...
entah..rasa cam hodoh je make up aku...
dan aku rasa nak marah ngn denver...sebab dia tak de songkok..pakai baju melayu tak tak bersongkok..ngok ngek tak?

lokasi outdoor : putrajaya
agak kecewa juga sebab banyak lokasi menarik tak dapat nak snap....ramai lagi pengantin lain tengah shoot
adik-adik aku n adik ipar ikut sekali...
jom layan gambar dari kamera adik aku dulu...


left : nurul, nick n aku " make up yang aku taram sendiri"

left : ngoh, nurul n aku " semua oarang gila nak posing.... hahahaa our happy time "

nice picture napped by ngoh...just nice...i really love it

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez