14 Jun 2010

pre honeymoon - day 1


sebelum bertolak, denver google cari hotel yang available..maklumlah...kan kang musim cuti sekolah
rupa-rupanya denver nak bawa aku pergi kat Bukit tinggi... but then tak dapat pergi sebab bilik dah penuh

sedikit terkilan..then aku cakap kat denver
" alang-alang kita kat kuantan, jom kita pergi urvey hotel kosong kat cherating nak? "

he asked me so many times... xpe ke? ok ke?
bagi aku xkisah kat mana2 pun, janji boleh spend time dengan denver.... cewah.... aku mula main peranan sebagai seorang isteri. kena bagi sokong kat suami

cc denver kat kuantan, kul 12 kitaorang bertolak dari kuantan terus ke cherating, setiap resort, hotel n chalet aku singgah..tetapi malangnya semua penuh..... kecewa sangat.... kul 4.30 masih lagi mencari

akhirnya kami jumpa sebuah bilik chalet dengan harga yang sangat mahal RM 200. bila aku masuk tengok bilik.... aku menangis..sebab tak puas hati dengan keadaan bilik. sampaikan denver ajak pergi beli makanan pun aku tak ikut. sebenarnya kitaorang sangat lapar sebab tak makn apa pun lagi, excited cari bilik. masa denver keluar aku menangis, tapi untuk apa aku tak tau. aku rasa denver tak salah pun dalam hal ni kan?

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez