20 Jun 2010

my life after married


life aku before and after married xde jauh beza pun.

1. masak
dulu masak ikut mood aku, skang xde dah...aku mesti masak..erm..baru 2 minggu bergelar isteri aku masih lagi seronok masak untuk denver... tiap2 hari dia bagi menu n aku masak...sometimes dia msak gak utk aku..tapi masak maggi....hahhaha

2. kemas rumah
hahhaa... sape yang kenal aku taula...aku suka masak je..part ni paling aku tak suka..aku tak pandai kemas rumah..kemas bilik...kerja ni aku buat ikut mood gak..tapi mood aku ebulan sekali je lar... paling lama tahan 5 minit je kemas..lepas tu sepah balik...dah kahwin ni..aku cuba gak kemas bilik dan rumah....

3. basuh baju
ha..ni paling aku tak suka...seminggu sekali baru bauh baju...skang dah berdua..kalau aku buat perangai tu lagi..nampak gaya hari minggu aku kat bilik air je la.... kena ubah ni..cayok2

apalagi eh yang berubah? erm..rasanya yang lain xde kot..same je....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez