25 Jun 2010

ekoran daripada kerosakan handphone


awal-awal lagi aku dah bgtau..dah hoot email pun..handphone aku rosak
boleh plak call aku tak dapat amapi call abah kat kampung..
mau terkejut abah aku..risau betul dia

dah kecoh atu opis
mula lar cakap aku lepas kahwin dah malas nak kerja
suka hilang2
apa kau merapek ni dol

main tangkap muat je kan?
tanya lar aku dulu
harini aku dah ada kat ofis...
hah datang la jumpa aku,......

tiap2 hari aku pergi TM dengan bayar parking yang gila mahal
mana la aku ada duit nak beli handphone lagi...
sabar lar sikit...
gaji pun xmasuk lagi....
then nak kumpul duit pindah rumah lagi.....
hmm.......

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez