13 Oktober 2009

ape lar


aku rasa sebagai seorang staff/pekerja
aku ada hak untuk mendapat kemudahan yang disediakan

bukan susah permintaan aku
sediakan aku sebiji telefon dan kemudan line telefon untuk menyenangkan kerja aku

hmm....
bagi aku laptop pooling yang menggunakan kuasa celeron?
logik ke?
aish......
susah betul politikus murahan dipejabat

bila kau pandai kipas bos
confirm...
walau status kau kerani
kau akan dapat
apa saja yang kau minta....

xpe
teruskan
aku nak tengok
sejauh mana

2 tukang tambah:

missymessy on Khamis, Oktober 15, 2009 11:37:00 PG berkata...

biasa la..BODEK!! itu kan perkara wajib kena mahir bile masuk company tu.. klo x mahir memang selamat tinggal la..haha

nikuze on Isnin, Oktober 26, 2009 4:00:00 PTG berkata...

hahahaha :) itu lar pasal,
kalau tak pikir pasal lalan, rasanya dah lama dah....

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez