27 Oktober 2009

kelip cinta #4 - majlis sarung cincin nikuze












1. bila kawan-kawan aku cakap masa nak sarung cincin tu berdebar, aku rasa pelik sebab dari pagi lagi aku tak rasa apa pun.
2.cuma,bilaaku pandang pelamin yang aku buat ni, aku rasa macam tak yakin nak duduk atas tu. hahaha :) walaupun aku ni jenis selamba, tapi rasa malu tu tetap ada weh.
3.rasa cam poyo plak,duduk atas tu senyum2, dah la semua mata tertumpu kat aku.
4.masa family en. denver sampai, aku duduk dalam bilik ditemani adik n kawan2 aku. gila weh,seram sejuk tangan kaki aku,hati berdebar rasa macam nak meletup. time tu aku admit, ye... aku rasa gementar n cuak. macam mana kalau aku tersilap hulur jari ek?
5. mak aku dah pesan awal2, hulurkan jari manis sebelah kanan, dah siap buat rehearsal lagi ngn mak aku. tapi.....aku takut tersalak gak...
6. masa aku naik kat atas pelamin tu, bila dorang cakap masa dah tiba..mak aih....aku tak tau nak buat muka mcm mana,yang aku dgr, adik aku bagi guide suruh hulur tangan lar, salam lar, ciumtangan lar....
7. alhamdulillah,akhirnya pada 21 Oktober 2009 aku sah menjadi tunang en. denver
8. silarujukgambar, maaf kameraberkualiti rendah...last minute preparation..aku lupa pada camera man. hehehehe :)

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez