13 Oktober 2009

cik messy semoga cepat sembuh ye


kamu bagaimana?
sudah sembuh ke?

aku rindu sama kamu...
iye..
tiap kali ada morning briefing...
pasti aku cari kamu cik messy

untuk pengetahun kamu....
semenjak kamu tiada
hari ini kali kedua aku menghadirkan diri...

itupun kerana
1- boss aku buat presentation
2-jamuan hari raya disponsor oleh departmen aku

kamu tau?
staff yang dulunya resign bersama kamu
sudah kembali
kamu?
kembali ye....
aku tunggu kamu....

1 tukang tambah:

missymessy on Khamis, Oktober 15, 2009 11:39:00 PG berkata...

ohh..camne die boleh masuk balik?bagus la tu ade org carik..maksudnya orang suka 'value' die..huhu

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez