13 Oktober 2009

ayu ke kayu?


aku dah jadi tunang orang ke? macam tak percaya je. hahahhaa :)
ramai kekawan request nak tgk gambar tunang aku, tapi aku belum sempat nak upload lagi.
moga dengan gambar pertama ni, dapat melegakan hati kamu semua ye.

untuk gambar seterusnya, nanti aku upload ye.

maaf, kualiti gambar memang tidak cantik sebab aku xde dslr.

aku rasa, aku perlu beli dslr. En. denver macam tak sokong aku.... kamu semua macam mana?
Posted by Picasa

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

Memuatkan ...

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez