3 Januari 2011

the ending of 2010


Alhamdulillah....

1. aku bersyukur kerana sampai hari ini aku masih lagi bernafas dibumi Allah.
2. aku bersyukur kerana sampai hari ini aku masih lagi bergelar isteri kepada denver. moga2 kekal untuk selamanya. amin...
3. aku bersyukur kerana bebe dalam perutku sihat walafiat, aktif kicking dalam perut mummy.
4.a ku bersyukur kerana masih lagi mampu pergi kerja balik memasak, hari minggu mengemas rumah..sediakan makan pakai denver.
5. aku bersyukur kerana abah dan ibu masih lagi sihat walafiat..masih larat datang ke kl melawat kami adik beradik.
6. aku bersyukur kerana ayah dan mummy denver juga masih sihat..dan boleh lagi menjenguk kami di kl.
7. aku bersyukur kerana denver masih lagi mencintai aku seperti dolu2, walaupun kini potongan badan dah tak santek macam dulu..dan emosi selalu je tidak stabil.
8. aku bersyukur kerana masih lagi bekerja di tempat yang sama walaupun sudah bertukar department dan juga bos.
9. aku bersyukur kerana Allah anugrahkan aku kekuatan untuk hadapi semua dugaan yang diberikan olehnya.
10. aku bersyukur kerana ada adik2 yang baik, yang sentiasa manja dengan aku dan yang pasti selalu ambil berat antara satu sama lain.

lesimpulannya aku bersyukur kepadaMU Ya Allah dengan segala anugrah dan nikmat yang kau berikan pada hambamu ini.

Alhamdulillah....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez