25 Januari 2011

bleeding


semalam aku g hospital lagi sebab bleeding. tp ikutkan yang sebenar memang aku bleeding selang sehari. entahlar..risau..xtau apa yang kena dengan aku ni. ke sebab mengandung lambat eh?
Masa nak g hospital..aku dan denver dah siap kemas baju n barang2 aku. mana tau takut kena admitted lagi.yang kelakar denver pun kemas baju jugak..sebab bila aku xde rumah dia akan pergi merempat tidur rumah kawan bujang dia.... ye lar sakng aku duduk ngn adik aku kan. selalunye macam tu lar.


kul 3 ptg aku sampai kat hospital ampang..terus hantar aku ke dewan bersalin. seperti biasa aku masuk dalam PAC room. kat sana doc diagnose aku. again.. aku kena jolok ngn doc, tapi kali ni doc perempuan..indian doc..ok lar...xde segan sangat. hmm..sakit tetap sakit..ikutkan hati xmau dah..tp fikirkan takut apa2 jadi kat bebe tahan jorla...

hmm....rupanya ..doc lelaki yang dulu ada lagi...dia cek aku lagi sekali..again..terpaksa tahan sakit...tp doc ni buat lagi sakit..waaaa.... xmau dah... moment yang xleh lupa..tiap kali aku discan..huhuhu terlupa rasa sakit tadi bila lihat my bebe aktif dalam tummy tu...macam dah confirm jer jantina bebe aku nih...tiap kali scan meamng nampak je.... xkisah janji bebe aku sihat

bila semua orang dah puas hati dengan kondisi aku..lega...xpayah admitted... if bleeding lagi kena datang... syukur....

hmm..moga2 ni the last aku datang hospital sebab bleeding... kalau datang pun sebab nak bersalin dah... amin3

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez