16 Februari 2011

haip..susah betul


pelajaran yang aku dapat hari ini ialah

jangan anggap apa yang kau nampak itu hakikat yang sebenar

jom aku bagi contoh situasi untuk kau faham 

bila kau lihat seorang kakak pergi klinik bawa seorang bebe yang hanya baru 7 bulan
dalam hati kau " oh..dia bawa bebe datng check up ni "
tapi hakikatnya
hari itu adalah hari dia datang chek up bukan hari bebe dia check up sebab dia mengandung lagi

kau attend meeting dengan orang baru yang kau tak kenal ntuk projek baru company kau baru dapat
satu sudut kau terpandang jejaka hensem yang memenuhi kriteria pilihan lelaki idaman kau
dalam hati " hensemnya..ini mesti PM untuk projek ni, penuh dengan ketokohan seorang pemimpin "
then..bila turn perkenalkan diri
hampes..rupanya dia hanyalah pencatat minit meeting sahaja

banyak lagi sebenarnya situasi yang aku boleh apply pada quote aku kat atas tu....tapi rasanya cukupla dlu dgn2 situasi yagn diberikan.

dah...aku nak sambung balik buat kerja aku..

kan aku dah cakap....kalau aku cuti confirm la semua orang kelam kabut..

uish..xpe..aku tak perlu partner.... korang semua kan hebat..setakat buat kerja bodoh cam aku ni..semua orang boleh buat beb... tak penting tak penting....

1 tukang tambah:

KemaLina on Isnin, Februari 28, 2011 11:39:00 PG berkata...

oit..rendah ke martabat pencatit minit?terase den..huhu

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez