18 Februari 2011

terharu


perasaan ibu mengandung sangat sensitif
ada-ada saja yang tak kena
menangis je kerjanya
denver dah masak denga perangai aku yang satu ni

tapi aku tak bebe dalam perut aku ni terikut - ikut dengan perangai aku
minta dijahkan..jenuh juga nak menjaga nanti kan?

kebelakangan ini
banyak perkara yang denver lakukan buat aku tersentuh
terharu aku dengan segala pengorbanan yang dia lakukan demi aku
lagi lar buat aku menangis

tidak perlu aku hebohkan apa yang dia lakukan
cukup hanya aku katakan
sebenarnya denver begitu cintakan aku
tapi dia sukar utnk lafazkan dengan kata-kata
tp perbuatannya sudah cukup menceritakan segalanya

terima kasih suamiku..

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez