13 Februari 2011

jejak kasih menerusi blog


tak sangka kan dalam diam2 ramai kawan aku yang baca blog aku.
macam mana mereka jumpa blog aku ni...entahlar..aku pn tak tau..
nak kata aku publish kat semua aorang xde pun......

close friend je yang tau
tapi ada juga budak2 opis yang baca blog aku nih...
xpe xde ape yang nak dirahsiakan...
buat blog, tulis blog means that utk tatapan umum kan?
kalau tak nak orang baca..baik jangan buat blog ..betul?

pada kawan2 aku yang sedang membaca blog aku ni..
tolonglar tinggalkan komen..
teringin nak jumpa korang..
pada syue..sorry weh..entah macam mana aku boleh terdelete komen kau..
ko pn dah mengandng kan?
nanti aku link blog ko eh...

seronok..
bila orang yang dah lama kita nak jumpa
alih2 bertem diruangan ini
bersyukur sangat2 sebab masih lagi berkesempatan untk bertemu dengan kalian semua
even masing-masing sudah ada kehidupan sendiri dengan masalah tersendiri
hahhahaa

4 tukang tambah:

Shu @ Mrs. Hamid on Isnin, Februari 14, 2011 9:42:00 PTG berkata...

azie, aku terjumpa blog ko sebab blog aku banyak link2 b2b. click punya click, terbuka blog ko. A'ah aku dah ngandung gak, kita sama2 mum2b.

nikuze on Isnin, Februari 14, 2011 10:14:00 PTG berkata...

hahaha patut la.... jumpa kat sini kita akhirnya..nanti pape share lar info psal pregnancy eh...

Eve Hawa on Rabu, Februari 16, 2011 11:50:00 PG berkata...

hai aze ;)

nikuze on Rabu, Februari 16, 2011 12:32:00 PTG berkata...

hi. sape ni? cuba lar perkenalkan diri awok tu...hehehe

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez