27 Februari 2011

kenapa aku buat blog ?


1. aku buat blog sebab disini aku bebas meluahkan apa sahaja yang terbuku dihati tanpa perlu menjaga hati orang lain.

2. ber blog adalah terapi yang paling baik bagi aku. salah satu cara untuk aku melepaskan kemarahan, kesedihan, ketidakpuashati aatau apa saja yang terbuku di hati.

3. aku suka menulis. dulu sebelum aku kenal dunia blog aku ada diari yang aku tulis tiap2 hari apa yang berlak dalam hidup aku. cuma dunia blog...tidak semua aku ceritakan disini.

4. aku suka baca blog.

5. aku buat blog dengan harapan suata masa nanti, bila aku tiada lagi dalam dunia masih ada sesuatu yang aku tinggalakan untuk suami, bebe dalam perut dan juga keluarga untuk kenangkan aku.

6. cari duit lebih melalui nuffnang. ngeh ngeh ngeh

7. salah sat cari aku cari ramai kenalan dan dapat bertukar fikiran dan idea serta juga resipi. ( macam buat penulisan spm je ) hahahhaha

8. sebab aku kera sumbang, sejak kerja aku tak de ramai kawan. beberapa orang saja sahabat baik aku.

9. sebab aku ada banyak masa terbuang

10. sebab aku nak improve gaya penulisan aku.

11. sebab aku boring. ngeh ngeh ngeh.....

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez