14 Februari 2011

keluh kesah aku


aku tak dapat nak tidur lagi bila memikrkan proses penyerahan kerja belum 100% aku lakukan. salah satunya memang berpunca dari aku sendiri keran suka tangguhkan kerja dan lakukan last minute.

perut aku makin memboyot dan bebe semakin aktif kicking my tummy. well what to do..it means my bebe is healthy inside my womb. semakin membesar, semakin dekat dengan due date aku dan semakin membataskan pergerakan aku. risaunye....

macam mana ingin menjadi pekerja cemerlang tanpa suntikan motivasi ye? boss aku masih lagi bercuti kerana baru sahaja melakkan bypass operation. get well soon my dear boss. tak sabar nak jumpa dia. selalunya bila aku rasa down..aku pergi mengadap dia.  satu terapi yang baik bagi ak sebenarnya. sebab selepas itu aku boleh meneruskan kerja dgn baik sebab boss aku banyak memberi nasihat yang berguna. one day..i want to be like him... full of passion and having a charisma as a business man. wise man....

sedikit terkilan juga..bila aku request someone to support me during my maternity leave but till today..no one is hired to be my partner. at last..nasib baik my new boss recommended his new staff to support me. but..well..she can focus full time to my job since she also have her own task.... what to say....
maybe jugak sebab boss aku bercuti so xde sape yang force management to find someone else to take over my job or maybe jugak they think my role is not big important. senang cakap everybody can do my job...
OK lar tu..tp aku perasan our team is a bit tunggang langgang sekarang ni.

bar tadi aku email my first handover to my new partner. nasib baik dia ok. hehehe ...banyak sebenrnya aku nak bbuat..tapi tak terbuat...kenapa? sebabnya aku dah tak de hati kat kerja aku sekarang. entahlar.... mungkin juga sdah imune dengan rutin kerja sama kot. dan banyak kerja perlu aku uruskan seorang diri..degna keadaan sekarang mana mungkin aku masih boleh aktif seperti dulu lagi. huk huk huk...

aku sukakan diri aku yang dulu..full of passion and energetic. tapi sekarang...where all the feeling gone? hmm..sedih2....aku dah jadi seorng yang bermasalah sekarang ni..aihhhh....

aku tak blame sesiapa disini..cuma luahkan apa yang tersimpan dihati. mjurlah boss baru aku memahami aku. hehehe i know sometimes he read blog also..... kalau tak..macam mana lar aku.... lasak skit aku akan bleeding balik...risau juga dengan bebe kat dalam perut ni.....


harap2 semua perasaan ini hanyalah bersifat sementara. mungkin juga disebabkan oleh pembawaan bebe dalam perut. hope everything will be back to normal once i deliver the bebe. inshaallah....


i want to be a good worker. chaiyyyokkkk.......................

0 tukang tambah:

Cari Blog Ini

i read them

 

Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez